موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

  




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham

سی دی امنیتی ESET SysRescue CD یک CD هوشمند و امنیتی می باشد که بسیار سریع جای خود را در بین علاقه مندان کامپیوتر باز کرده است. مزیت اصلی ESET SysRescue مستقل بودن از سیستم کامپیوتر کاربر بوده و با تنظیم مستقیم به دیسک کار مینماید و این بدان معنیست که از این پس حتی بخشی از سخت افزار و دیگر بخشهای سیستم که در زمان کار سیستم عامل از اسکن آن جلوگیری میشود نیز از آلودگی در امان خواهد بود. از دیگر ویژگیهای این بسته امنیتی سرعت بالای آن نسبت به دیگر محافظان دیسک است. این بسته تمامی فایلهای اجرایی و امنیتی را در داخل خود داشته و تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. محتوای CD در حافظه رم بارگزاری شده و پس از بوت شدن ESS فعال شده و شروع به چک نمودن مینماید. قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ESET SysRescue از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام میدهد و در صورت تمایل کاربر میتوان آنها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

                    

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها به آن اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.

به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.

از این رو سایت ۳ سوت دانلود تصمیم گرفت از این پس فایل های آفلاین آنتی ویروس NOD32  را هر ۲ هفته یک بار در همین پست منتشر سازیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند.

آپدیت آفلاین نود 32

آپدیت آفلاین نود۳۲ بروزرسانی شده در ۱۹ بهمن ۹۰  – ۲۰۱۲-۰۲-۰۷



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آنتی ویروس Nod32 محصول کمپانی Eset جزو محبوب ترین و معروف ترین آنتی ویروس ها  محسوب می شود که بیش از ۳۲ مدال و جایزه از کمپانی های معروفی همچون Virus Bulletin را نیز به خود اختصاص داده است. ویژگی ها و امکانات منحصربفردی که باعث تمایز و برتری این آنتی ویروس نسبت به سایر رقیبان شده است عبارتند از هوش مصنوعی قوی، شناسایی ویروس های جدید حتی قبل از آپدیت، سرعت بالا، اسکن های سریع و شناسایی تروجان های مخرب،  و همچنین درنود32 درصد شناسایی کرک به عنوان ویروس یا فایل مخرب، بسیار کمتر از سایر آنتی ویروس ها می باشد. طبق آمار تقریبی روزانه بیش از ۱۰۰,۰۰۰ حمله اینترنتی از جانب ویروس ها، تروجان ها و سایر فایل ها مخرب انجام می گیرد، پس با این حال باید رایانه خود را به یک ضد ویروس امن و قدرتمند مجهز کنید، که دربین آنتی ویروس های ارائه شده، به جرأت می توان Nod32 را یکی از کاربردی ترین و مؤثرترین آن ها نامید. حال نسخه جدیدی از این آنتی ویروس معروف تحت عنوان  ارائه شده است که همچون سابق تمام ویژگی های خود را حفظ کرده است و نیز همانند نسخه های قبلی قابلیت شناسایی ویروس های تحت شبکه را نیز دارا می باشد. جستجوی حرفه ای و هوشمند برای یافتن فایل های آلوده، امکان آپدیت ساعتی ( حجم کم )، حالت مخصوص بازی، قابلیت ایجاد لیست سفید و لیست سیاه، دیواره آتشین هوشمند و بهبود در قسمت آنتی اسپم ها از ویژگی های این نسخه می باشد. درکنار این آنتی ویروس ها سریال های مربوط به فعال سازی اولیه و نرم افزار مربوط به تعمیر Nod32 نیز گنجانده شده است. این نسخه برای ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بصورت جداگانه منتشر شده است که هم اکنون می توانید بنابر مشخصات سیستم خود آنتی ویروس مناسب را از سایت موج دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲ | یوزر نیم و پسورد های جدید قرار گرفتند

 

یوزر و پسورد در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

 نرم افزار Hitman Pro سریعترین راهی است که می توانید به وسیله آن چک کنید که آیا سیستم شما به ویروس مبتلا شده است یا خیر. این نرم افزار که قابل حمل می باشد را می توانید در فلش های USB،CD/DVD  درایوها، هاردهای شبکه ای و … اجرا نمایید. این برنامه یک نرم افزار AIO بسیار سریع می باشد به شما در  تعیین کردن، تشخیص و پاک کردن انواع ویروس ها، نرم افزار های جاسوسی، تروجان ها، روت کیت ها و دیگر بدافزارها کمک به سزایی می کند. با داشتن این نرم افزار می توانید خیلی سریع از ویروسی بودن کامپیوترتان مطلع شوید.

 

Hitman شناسایی ویروس ها با Hitman Pro 3.5.9 Build 125

 

برای دانلود  به ادامه ی مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Norton_Internet_Security_AntiVirus_2011
سایمانتک نورتون آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی Norton Internet Security & AntiVirus 2011 :

مثل هر سال شرکت معروف Symantec نسخه جدید نرم افزارهای امنیتی اش را وارد بازار کرد. کاربران کامپیوتر، آنتی ویروس نورتون را همیشه دردسر ساز و سنگین تصور می کردند. اما سایمانتک ورژن در ورژن گذشته یعنی نسخه 2010 نشان داد که در عین سبکی میتواند امنیتی فوق العاده ای را در سیستم کاربرانش ایجا کند.

تصویر اینکه محصولات سایمانتک بیشتر ججم گیر و بی استفاده هستند هنگامی شکل گرفت که نسخه های 2003 به بعد منتشر شدند. تا چند نسخه بعدی Symantec توجه کمی به سرعت و کارایی محصول امنیتی اش داشت تا اینکه نسخه 2010 منتشر شد و همه تصورها را تغییر داد . باید گفت که برخلاف ورژن های قبلی بسته امنیتی و آنتی ویروس نورتون، ورژن 2011 بسیار سبک تر و خیلی قدرتمند است. در ظاهر 2011 تغییراتی ایجاد شده و آن را زیباتر کرده اند. دیتابیس این نسخه به روز شده و توانایی بیشتری برای مقابله با ویروس ها و دیگر مخرب ها پیدا کرده. طبق روال همیشگی موتور جستجوی ویروس یاب بهبود یافته و دارای دقت و سرعتش بیشتری است. انتظار می رود که باز هم مانند سال گذشتهبسته امنیتی و آنتی ویروس Norton یکی از برترین های سال باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Norton Internet Security 2011 v18.1.0.37 :

- دارای ظاهر بسیار زیبا و برتر نسبت به نسخه های قبلی
- امکان آپدیت بسته امنیتی از طریق اینترنت
- امکان نصب بسته امنیتی در کمتر از 1 دقیقه
- استفاده بسیار کم از منابع سیستم (کمتر از 7 مگابایت رم)
- امکان آپدیت نرم افزار در هر 15 دقیقه
- دارای Anti Phishing برای شناسایی سایت های مخرب
- وجود فایروالی مستحکم دو طرفه در نرم افزار
- امکان کنترل شبکه از نظر امنیت به وسیله این بسته امنیتی
- وجود بخش Parental Control برای کنترل فرزندان توسط والدین
- قابلیت شناسایی روبات و بوت کیت ها
- شناسایی انواع و اقسام انگل ها
- دارای دیتابیسی کامل و جامع از انواع مخرب ها
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای معروف
- امکان بازیابی اطلاعات از بین رفته توسط ویروس ها
- دارای Anti Spam قدرتمند برای نامه های الکترونیکی
- جلوگیری از اجرا و انتشار ویروس ها در سراسر کامپیوتر
- پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...

ویژگی های کلیدی نرم افزار Norton AntiVirus 2011 v18.1.0.37 :

- دارای ظاهر بسیار زیبا و برتر نسبت به نسخه های قبلی
- امکان آپدیت بسته امنیتی از طریق اینترنت
- امکان نصب بسته امنیتی در کمتر از 1 دقیقه
- استفاده بسیار کم از منابع سیستم (کمتر از 7 مگابایت رم)
- امکان آپدیت نرم افزار در هر 15 دقیقه
- قابلیت شناسایی روبات و بوت کیت ها
- شناسایی انواع و اقسام انگل ها
- امکان بازیابی اطلاعات از بین رفته توسط ویروس ها
- دارای دیتابیسی کامل و جامع از انواع مخرب ها
- جلوگیری از اجرا و انتشار ویروس ها در سراسر کامپیوتر
- بسیار سبک و سریع تر از نسخه Internet Security
- پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...
 
 
-

برای اکتیو کردن نرم افزار ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و گزینه های Sonar Protection و Tamper Protection غیر فعال کرده؛ سپس با استفاده از TrialReset اقدام به فعالسازی کنید.
 
 
دانلود Norton Internet Security 2011 | حجم : 91 مگابایت :
 
 
-
 
 
-
دانلود  Norton AntiVirus 2011 | حجم : 83 مگابایت :
 
 
-
 
 
-
دانلود کرک Trial-Reset v3.0 | حجم : 2 مگابایت :
 
 
-
 
 
-
پسوورد فایل : www.rangindownload.com
 
 
-



تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 یوزر پسورد نود 32

15 may 2011

25 اردیبهشت 1390

 12 :38' PM

Username: EAV-42925980

Password: dd3ca2rsk4

 

Username: EAV-43826654

Password: 437d25scx7

 

Username: EAV-45023071

Password: dc56v7tfrs

 

Username: EAV-45073543

Password: d8cbxnxef8

 

Username: EAV-45073544

Password: rejfxfxm7n

 

Username: EAV-45073545

Password: x4jdsb8b8h

 

Username: EAV-45074413

Password: 5mjrf4udbf

 

Username: EAV-45074440

Password: e4tjj3aa3b




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی، استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله پایین آمدن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند؟

 

NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکرها و سرقت های اینترنتی است.

ESET NOD32 Antivirus v4.2.67 Final | Size: 40 MB | Direct Link

قابلیت های کلیدی نرم افزار NOD32 Antivirus v4.2.67 Final :
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز.
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- محافظت از راههای نفوذ ویروس ها شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- ThreatSense® technology پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید هستند.

 

طریقه فعالسازی :
- در صورتی که قبلاً این نرم افزار را به روی سیستم خود نصب کرده اید آن را Uninstall کنید.
- سیستم خود را Restart کنید و سپس نسخه جدید را نصب کنید.
- پس از نصب یک User & Password جدید دریافت کنید و با آن اقدام به آپدیت کردن نرم افزار کنید.
- این نرم افزار محدودیت زمانی ندارد ولی برای آپدیت آن باید همواره User & Password جدید را دریافت کنید.

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۹٫۸ مگابایت | لینک کمکی
پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

Quick Heal Total Security 2011
سبک تر | سریع تر | هوشمند تر

توتال سکوریتی ۲۰۱۱ کوییک هیل از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شما محافظت می‌کند و در برابر خطرات و تهدیداتی که در هنگام استفاده از اینترنت، چک کردن ایمیل‌ها، چت کردن و… می‌توانند به صورت مخفیانه وارد سیستم شما شوند جلوگیری می‌نماید. پس از نصب ، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها ، کرمها ، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گیرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل ، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود. . توتال سکیوریتی ۲۰۱۱ کوییک هیل ، از منابع بسار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد.

 

غول آنتی‌ویروسهای هندی که توسط مجله معتبر آمریکایی CRN توانسته در دوسال اخیر جایگاه نخست را در بین همه‌ی آنتی‌ویروس‌ها کسب نماید، به عنوان شریک امنیتی Microsoft، شریک نرم‌افزاری Intel و با دریافت جوایز و تائیدیه‌های معتبری همچون VB100%، CheckMark، OESIS، ICSA Labs، ۱۰۰ شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring و… حضور در شبکه مراکز مهم دولتی مانند بانک مرکزی هند، همکار امنیتی دولت هند و موسسه CERT، وزارت آموزش و پرورش انگلستان، قوه قضائیه غنا، شرکت گاز قطر، دانشگاههای بزرگ جهان و شرکتهایی بزرگ مانند نوکیا و دیگر شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی را از افتخارات خود می‌داند.

اخیراً کوییک‌هیل توانسته با استفاده از پتانسیل تکنولوژیک خود، بزرگترین سرمایه‌گذار IT جهان (Sequoia Capital) و حامی مالی شرکت‌های بزرگی مانند اپل، گوگل، اوراکل، سیسکو، یاهو، ان‌ویدیا و… را جذب خود نماید، که این گواهی بر قابلیت‌های فراوان این شرکت صاحب فناوری می‌باشد.

ویژگی های Quick Heal Total Security 2011 :
AntiVirus : ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و از بین می‌برد. از فایل‌ها محافظت کرده و آلودگی‌ها را از الصاق‌های (Attachment) ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاکسازی می‌کند.

AntiSpyware : قبل از اینکه جاسوس‌افزارها (Spyware) بر روی کامپیوتر شما مستقر شوند، از ورود آنها جلوگیری می‌کند. آنتی‌اسپای‌ویر از طریق شناسایی و پاکسازی جاسوس‌افزارها و مسدود نمودن فعالیت‌های سارقان اطلاعات خصوصی، از حریم خصوصی شما به‌صورت خودکار محافظت می‌نماید.

AntiMalware : انجین پیشرفته اسکن مخربها (Malware)، رجیستری، فایلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زیاد اسکن می‌کند و به طور جامع جاسوس‌افزارها (Spyware)، تبلغ‌افزارها (Adware)، نرم‌افزارها کلاهبرداری و سرقت (Roguewares)، شماره گیرنده‌ها (Dialer)، ریسک‌افزارها (Riskware) و بسیاری دیگر که پتانسیل خطر در سیستم شما دارند را شناسایی و پاکسازی می‌کند.

Anti-Rootkit : روتکیت‌ها را از طریق حمله پیشگیرانه، با انجام اسکن عمیق شناسایی و پاکسازی می‌کند. پروسس‌های در حال اجرا، رجیستری و فایلهای سیستمی را در برابر هر نوع فعالیت مشکوک روتکیت‌ها که در سیستم مخفی نگه داشته شده است، اسکن و پاکسازی می‌نماید.

AntiPhishing : همه سایتهایی را که به آن وارد می‌شوید را از لحاظ فعالیت‌های کلاهبردارانه به‌صورت خودکار اسکن می‌کند و شما را در برابر هر حمله فیشینگ (سایتهای کلاهبردارنه‌ای که شبیه سایتهای رسمی در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پیمایش سایتهای اینترنتی محافظت می‌کند.

AntiSpam : از ورود نامه‌های الکترونیکی ناخواسته (ایمیلهای Spam)، میل‌های حمله کننده سایتها قلابی -شبیه سایتهای رسمی که اطلاعات بانکی و یا پسورد و یا اطلاعات خصوصی را می‌دزدند (Phishing)، ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته(junk mails) و میلهای مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اینکه به صندوق ورودی (inbox) شما برسد جلوگیری می‌کند.

Defragmenter : این ویژگی ، page-files و تجمع رجیستری را که مورد استفاده قرار می گیرد یکپارچه می سازد تا عملکرد سیستم را بهبود بخشد.

Duplicate File Finder : فایلهای دو نسخه ای را از فهرست فایلهای از پیش تعریف شده حذف می کند و این کار را از طریق جستجوی فایلهای دو نسخه ای در کامپیوتر شما انجام می دهد. این ویژگی فضای دیسک را با حذف فایلهای زاید مورد محافظت قرار می دهد.

PC2Mobile Scan : ویروس‌ها و جاسوس‌افزارها را از گوشی‌های موبایل، PDAها و Smart phoneها تنها با اتصال آنها به PC شما اسکن و ویروس‌کشی می‌کند.

Secure Delete : این ویژگی ، به طور دائم فایلها را از هارد درایو پاک می کند و مانند روش پاک کردن نرمال انرا غیر بازیافتنی می سازد.

Disk Cleanup : با این ویژگی شما می توانید فایل های موقت، نامعتبر و میانبرهای غلط را از روی فضای دیسک از بین برده و عملکرد سیستم را بهبود دهید.

Registry Cleanup : ورودی های نامعتبر و ناخواسته را از Registry سیستم پاک می کند و عملکرد سیستم را افزایش می دهد

Silent Firewall : فایروال کوییک‌هیل، دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر شما را از بین می‌برد. این دیواره آتش، محافظت جامعی در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبکه داخلی و خارجی را فراهم می‌سازد.

Intrusion Detection & Prevention : ویژگی شناسایی و جلوگیری از ورود بدون اجازه، حملات و تلاش ویروسها و بدافزارهای جدید برای نفوذ به سیستم شما، از کامپیوتر remote (راه دور) را مسدود می‌سازد.

Pen Drive Protection : جلوگیری از مخرب‌هایی که با استفاده از ویژگی Autorun دیسک‌های قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر می‌شوند.

Data Theft Protection : مانع کپی هر نوع داده و فایل از سیستم شما به حافظه‌های قابل جابجایی (مثل دیسکهای فلش، مموری، رم، کول‌دیسک، MPlayer، هارد اکسترنال، درایوهای قلمی و دیگر ابزارهای ذخیره‌سازی) توسط افراد ناشناس می‌شود. همچنین می‌توان خواندن و نوشتن از این حافظه‌ها را نیز مسدود نمود.

Browsing Protection : ویژگی Browsing Protection ، از کامپیوتر در برابر تهدیدات وب سایت های مخرب محافظت می کند.

Self Protection : یکی از ویژگی های جدیدی است که از فایل ها ، پوشه ها ، تنظیمات و مدخل رجیستری علیه فعالیت های مخرب ، و همچنین جاسوسی ، از کوییک هیل حفاظت می کند.

Entertainment Mode : این ویژگی به  کاربرانی که به فعالیتهایی نظیر گرافیک کامپیوتری، تدوین فیلم، ساخت انیمیشن، بازیهای کامپیوتری یا تماشای فیلم می‌پردازند کمک می‌کند تا با استفاده از همه ظرفیتهای سیستم، بدون کاهش امنیت کامپیوتر کار کنند.

USB Drive Protection : جلوگیری از مخرب‌هایی که با استفاده از ویژگی Autorun دیسک‌های قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر می‌شوند.

DNAScan Technology :
• سرعت تشخیص بالا
• حفاظت خودکار از worm های جدید ، trojan ها و botها
• حفاظت کامل از ویروس های جدید

Emergency CD : شما می‌توانید یک CD اورژانسی قابل راه‌اندازی (Emergency Bootable CD) بسازید که به شما در ویروسیابی فایلهای بوت ویندوز کمک می‌کند. همه درایوها حتی پارتیشن‌های NTFS را اسکن و پاکسازی می‌کند. این ویژگی در پاکسازی آلودگی‌هایی که نمی‌توان آنها را از داخل ویندوز از بین برد کمک شایانی به کاربران می‌نماید.

Boot Time Scan : شما می‌توانید ویروسیابی را در کامپیوتر خود در راه‌اندازی بعدی برنامه‌ریزی کنید که همه درایوها در زمان بوت قبل از اینکه ویندوز به صورت کامل بارگذاری گردد اسکن و پاکسازی خواهد شد.

لینک دانلود




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد